Reklamace

Na skryté vady zboží (nespecifikované v nabídce) se vztahuje 7-denní reklamační lhůta. Během této doby lze zakoupené zboží reklamovat. Uplynutím této lhůty zákazník pozbývá právo jakkoliv obdržené zboží reklamovat, nebo kupní smlouvu rozporovat. Nejsme schopni tuto lhůtu jakkoliv prodloužit a proto prosím tomuto věnujte dostatečnou pozornost. Je tedy nezbytné, aby kupující bezodkladně po převzetí zboží toto náležitě zkontroloval, prověřil jeho funkčnost a shodu s kupní smlouvou. Dnem přijetí reklamace se vždy počítá den doručení zboží na provozovnu, ať osobně nebo přepravní službou.

Reklamační lhůta začíná běžet od prvního pokusu o doručení zboží přepravcem. Pokud zvolíte osobní odběr, tak reklamační lhůta běží od prvního zaslání výzvy k převzetí.